Menu


"STYLE is a way to say WHO YOU ARE without having to speak" (Coco Chanel)"

All roads lead to Milan











Salut fashionistelor,
am petrecut câteva zile in Milano și desigur am rămas încântată. Timpul de afara a fost minunat, soarele ne-a încălzit în fiecare zi de aceia a fost formidabil că am avut șansa să port fustițe și rochițe primăvăratice. "Piazza Duomo" este locul meu preferat în Milano, sunt sigură că și a tuturor turiștilor. Pe lângă faptul că unde nu te întorci bucuri ochii cu minunății arhitecturale, mai ai acces și la o sumedenie de magazine unice în felul lor. In pozele mele se vede catedrala Duomo, Galeria Vittorio Emanuele și desigur toate împrejurimile extrem de faimoase. De fiecare dată când mă aflu pe acestă piață mă simt cel mai fericit om, zîmbetul nu dispare de pe fața mea nici o secundă, o fi un loc sacru cred eu :)
Vă pup pe toți și merci pentru vizualizare!!!

No comments:

Post a Comment