Menu


"STYLE is a way to say WHO YOU ARE without having to speak" (Coco Chanel)"

Article Nr#1


Elena este pasionată de modă şi deja de câţiva ani visa la un blog, lucru pe care l-a realizat în luna mai, anul curent. Potrivit Elenei, scopul blogului este să schimbe concepţiile fetelor despre modă şi să le ofere un exemplu cum poţi să te îmbraci stilat, fără a sacrifica prea mult portmoneul.
Scopul unui blog este de a împărtăşi lumii întregi părerea personala despre ceva, filme, cărţi sau haine, sau pur si simplu plăcerea de a scrie despre ceva anume, cum este în cazul meu. Blogul meu îmi serveşte ca un diary (jurnal) virtual în care scriu despre călătorii, tendinţe, despre ocupaţiile mele recente sau despre proiectele ce urmează să le înfăptuiesc. Sper că prin intermediul acestuia să ajung să colaborez nu renumitele case de modă.
Doresc să creez o linie de haine nouă pe piaţa din Moldova, iar blogul intitulat Hellen’s Fashion world mă va ajuta să promovez creaţiile, semnate Hellen Monroe.
Pentru mine moda înseamnă libertatea absolută, inspiraţie, curaj şi multă imaginaţie. De mică sunt pasionată de moda şi chiar îmi doresc să mă realizez profesional în acest domeniu. De când eram mică defilam prin casă în rochiile cele mai frumoase ale mamei, mă uitam în oglindă şi îmi doream din tot sufletul ca atunci când voi creşte mare să mă realizez în industria modei.
Ultima carte pe care am citit-o este "Codul lui Da Vinci" de Dan Brown. Chiar nu demult am terminat s-o citesc şi încă mai sunt impresionată, şi copleşită de emoţii mari. Cu toate că Dan Brown ne transmite un mesaj, eu cred că adevărul este şi va ramâne un mister.
Îmi place să rasfoiesc paginile bloggeriţelor de peste hotare, cum ar fi Mira Duma sau Anna Dello Russo.
Am o pasiune pentru pălării: cum vine toamna ador sa le asortez look-urilor de zi cu zi. Visez mult la o palarie, semnată Coco Chanel, realizată în anul 1910 la primul atelier al fabuloasei creatoare de modă. (preluat allfun.md) http://www.allfun.md/article/23208









No comments:

Post a Comment